Sjabloon:Zijbalk Curriculum2016: verschil tussen versies

Uit Inf20
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met '{|align=right width=250px class="collapsible noprint" style="float:right; padding:0.3em; margin-left:15px; border:1px solid #A3B1BF; background:#f5faff; text-align:...')
 
Geen bewerkingssamenvatting
 
(7 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{|align=right width=250px class="collapsible noprint" style="float:right; padding:0.3em; margin-left:15px; border:1px solid #A3B1BF; background:#f5faff; text-align:left; font-size:95%; padding:0px; line-height:1.5em;"
{|align=right width=250px class="collapsible noprint" style="float:right; padding:0.3em; margin-left:15px; border:1px solid #A3B1BF; background:#f5faff; text-align:left; font-size:95%; padding:0px; line-height:1.5em;"
!style="padding:0.3em; background-color:#cee0f2; text-align:center; line-height:2.5em;"|[[Hoofdpagina|Informatica 2.0]]
!style="padding:0.3em; background-color:#cee0f2; text-align:center; line-height:2.5em;"|[[Curriculum2016|Curriculum2016]]
|-
|-
|style="font-size: 85%;"|
|style="font-size: 85%;"|
Regel 7: Regel 7:
*[[Curriculum2016 /Informatie|Informatie]]
*[[Curriculum2016 /Informatie|Informatie]]
*[[Curriculum2016 /Programmeren|Programmeren]]
*[[Curriculum2016 /Programmeren|Programmeren]]
*[[Kwaliteit|Kwaliteit]]
*[[Curriculum2016 /Architectuur|Architectuur]]
*[[Didactiek|Didactiek]]
*[[Curriculum2016 /Interactie|Interactie]]
*[[Voorlichting|Voorlichting en PR]]
*[[Curriculum2016 /Algoritmiek|Algoritmiek, berekenbaarheid en logica]]
*[[Curriculum2016 /Databases|Databases]]
*[[Curriculum2016 /Cognitive Computing|Cognitive Computing]]
*[[Curriculum2016 /Programmeerparadigma's|Programmeerparadigma's]]
*[[Curriculum2016 /Computerarchitectuur|Computerarchitectuur]]
*[[Curriculum2016 /Netwerken|Netwerken]]
*[[Curriculum2016 /Physical Computing|Physical Computing]]
*[[Curriculum2016 /Security|Security]]
*[[Curriculum2016 /User Experience|User Experience]]
*[[Curriculum2016/Maatschappelijke invloed|Maatschappelijke en individuele invloed van informatica]]
*[[Curriculum2016/Computational Science|Computational Science]]
|-
|-
|style="padding:0.1em; font-size:0.9em; background-color:#cee0f2; text-align:center;"|
|style="padding:0.1em; font-size:0.9em; background-color:#cee0f2; text-align:center;"|

Huidige versie van 13 dec 2015 om 12:03