Curriculum2016
Uit Inf20
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Curriculum2016
Algemene vaardigheden
Grondslagen
Informatie
Programmeren
Architectuur
Interactie
Algoritmiek, berekenbaarheid en logica
Databases
Cognitive Computing
Programmeerparadigma's
Computerarchitectuur
Netwerken
Physical Computing
Security
User Experience
Maatschappelijke en individuele invloed van informatica
Computational Science
Zie ook
Regels en richtlijnen
Zie ook
Artikelen bewerken
Inhoud
1
Algemene vaardigheden
2
Grondslagen
3
Informatie
4
Programmeren
5
Architectuur
6
Interactie
7
Algoritmiek, berekenbaarheid en logica
8
Databases
9
Cognitive Computing
10
Programmeerparadigma's
11
Computerarchitectuur
12
Netwerken
13
Physical Computing
14
User experience
15
Security
16
Maatschappelijke en individuele invloed van informatica
17
Computational Science
Algemene vaardigheden
Grondslagen
Informatie
Programmeren
Architectuur
Interactie
Algoritmiek, berekenbaarheid en logica
Databases
Cognitive Computing
Programmeerparadigma's
Computerarchitectuur
Netwerken
Physical Computing
User experience
Security
Maatschappelijke en individuele invloed van informatica
Computational Science
Navigatiemenu
Persoonlijke hulpmiddelen
Inloggen
Naamruimten
Pagina
Overleg
Nederlands
Weergaven
Lezen
Brontekst bekijken
Geschiedenis weergeven
Meer
Zoeken
Navigatie
Hoofdpagina
- Doelstelling
- Uitgangspunten
- Curriculum
- Didactiek
- Kwaliteit
DOT programmeren
Materiaal
Concepten en principes
Onderbouw
Werkgroepen
- het Café
Gebruikersportaal
Actuele gebeurtenissen
Recente wijzigingen
Willekeurige pagina
Hulp
Hulpmiddelen
Verwijzingen naar deze pagina
Gerelateerde wijzigingen
Speciale pagina's
Permanente koppeling
Paginagegevens
Eigenschappen bekijken
Deze pagina citeren
Afdrukken/exporteren
Boek aanmaken
Downloaden als PDF
Printvriendelijke versie