Bijdragen van Eelco
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
15 okt 2015
- 14:0615 okt 2015 14:06 wijz gesch +215 N Growth mindset Nieuwe pagina aangemaakt met ' Mindset: The New Psychology of Success, Carol Dweck http://www.youtube.com/watch?v=o8JycfeoVzg (Growth mindset vs. fixed mindset) http://www.youtube.com/watch?v=kX...'
- 13:5515 okt 2015 13:55 wijz gesch +455 N DOT programmeren/werkwijze/15 okt 2015 Nieuwe pagina aangemaakt met '{{Zijbalk DOT programmeren}} == Huiswerk == === Inventariseren van problemen en vragen === * waar loop je als docent tegenaan, bij het programmeeronderwijs? * wa...'
- 13:5215 okt 2015 13:52 wijz gesch 0 DOT programmeren/werkwijze →Planning
- 13:5115 okt 2015 13:51 wijz gesch +10 DOT programmeren/werkwijze →Planning
- 13:5015 okt 2015 13:50 wijz gesch −1 DOT programmeren/uitgangspunten →Professionele literatuur over talent, experts en expertise
- 13:5015 okt 2015 13:50 wijz gesch +3 DOT programmeren/uitgangspunten →Professionele literatuur over talent, experts en expertise
- 13:5015 okt 2015 13:50 wijz gesch +38 DOT programmeren/uitgangspunten →Professionele literatuur over talent, experts en expertise
- 13:4915 okt 2015 13:49 wijz gesch +62 DOT programmeren/uitgangspunten →Growth mindset
- 13:4915 okt 2015 13:49 wijz gesch +31 DOT programmeren/uitgangspunten →Growth mindset
- 13:4815 okt 2015 13:48 wijz gesch +67 DOT programmeren/uitgangspunten →Growth mindset
- 13:4715 okt 2015 13:47 wijz gesch +132 DOT programmeren/uitgangspunten →Programmeren leer je door "deliberate practice"
- 13:4515 okt 2015 13:45 wijz gesch +46 DOT programmeren/uitgangspunten →Growth mindset
- 13:2915 okt 2015 13:29 wijz gesch +6 Expertise and expert performance Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 13:2815 okt 2015 13:28 wijz gesch +842 N Expertise and expert performance Nieuwe pagina aangemaakt met '== The Cambridge Handbook of Expertise and Expert Performance == * http://www.cambridge.org/us/academic/subjects/psychology/cognition/cambridge-handbook-expertise-...'
- 13:2515 okt 2015 13:25 wijz gesch −2 DOT programmeren/uitgangspunten →Growth mindset
- 13:2415 okt 2015 13:24 wijz gesch +46 DOT programmeren/uitgangspunten →Growth mindset
- 13:2315 okt 2015 13:23 wijz gesch +46 DOT programmeren/uitgangspunten →Growth mindset
- 13:2215 okt 2015 13:22 wijz gesch +237 DOT programmeren/uitgangspunten →Programmeren voor iedereen
- 13:0715 okt 2015 13:07 wijz gesch +14 DOT programmeren/Over programmeren leren en onderwijzen Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 13:0715 okt 2015 13:07 wijz gesch +49 DOT programmeren/Over programmeren leren en onderwijzen Geen bewerkingssamenvatting
- 12:4015 okt 2015 12:40 wijz gesch +1.216 N Badass Nieuwe pagina aangemaakt met '== Badass: Making Users Awesome == Dit is een boek van Kathy Sierra, één van de auteurs van de O'Reilly serie Head First. Een belangrijke boodschap is dat een g...' laatste wijziging
- 12:3915 okt 2015 12:39 wijz gesch +96 DOT programmeren/problemen →Dosering en volgorde
- 12:3815 okt 2015 12:38 wijz gesch 0 DOT programmeren/problemen →"Karakter"-problemen; hpuding en gedrag
- 12:3715 okt 2015 12:37 wijz gesch +88 DOT programmeren/problemen →"Karakter"-problemen; hpuding en gedrag
- 12:3515 okt 2015 12:35 wijz gesch +1.129 N Learned helplessness Nieuwe pagina aangemaakt met ' == Learned helplessness == * http://psychology.about.com/od/lindex/f/earned-helplessness.htm * http://youarenotsosmart.com/2009/11/11/learned-helplessness/ * Wiki...' laatste wijziging
- 12:3415 okt 2015 12:34 wijz gesch +33 DOT programmeren/problemen →"Karakter"-problemen; hpuding en gedrag
- 09:3615 okt 2015 09:36 wijz gesch +19 DOT programmeren/problemen →"Karakter"-problemen
- 09:3615 okt 2015 09:36 wijz gesch +43 DOT programmeren/problemen →Problemen van leerlingen
- 09:3515 okt 2015 09:35 wijz gesch +77 DOT programmeren/problemen →Problemen bij het leren en onderwijzen van programmeren
- 09:3515 okt 2015 09:35 wijz gesch +271 DOT programmeren/problemen →Problemen bij het leren en onderwijzen van programmeren
- 09:3315 okt 2015 09:33 wijz gesch +114 DOT programmeren/problemen →Conceptuele problemen
- 09:2815 okt 2015 09:28 wijz gesch +97 DOT programmeren/werkwijze →Continu verbeteren
- 09:2615 okt 2015 09:26 wijz gesch +13 DOT programmeren/werkwijze →DOT programmeren
- 09:2515 okt 2015 09:25 wijz gesch +3 DOT programmeren/werkwijze →Wat is een DOT? Waarom een DOT?
- 09:2515 okt 2015 09:25 wijz gesch +1 DOT programmeren/werkwijze →Wat is een DOT? Waarom een DOT?
- 09:2415 okt 2015 09:24 wijz gesch +32 DOT programmeren/werkwijze →Wat is een DOT? Waarom een DOT?
- 09:1515 okt 2015 09:15 wijz gesch +153 DOT programmeren/werkwijze →Wat betekent dit voor een docent? Hoe kun je meedoen?
- 09:1315 okt 2015 09:13 wijz gesch 0 DOT programmeren/werkwijze →expertise, deliberate practice
- 09:1015 okt 2015 09:10 wijz gesch +32 Sjabloon:Zijbalk DOT programmeren Geen bewerkingssamenvatting
- 08:2815 okt 2015 08:28 wijz gesch −11 DOT programmeren/werkwijze →Voorlopig rooster
- 08:2815 okt 2015 08:28 wijz gesch −29 DOT programmeren/werkwijze →Voorlopig rooster
- 08:2715 okt 2015 08:27 wijz gesch +80 DOT programmeren/werkwijze →Voorlopig rooster
- 08:2515 okt 2015 08:25 wijz gesch +173 DOT programmeren/werkwijze →Voorlopig rooster
- 08:2315 okt 2015 08:23 wijz gesch +370 DOT programmeren/werkwijze →Manier van (samen)werken
- 08:1915 okt 2015 08:19 wijz gesch −3 DOT programmeren/werkwijze →Continu verbeteren
- 08:1915 okt 2015 08:19 wijz gesch +406 N Overleg:DOT programmeren/werkwijze Nieuwe pagina aangemaakt met 'Opmerkingen: * ik probeer het begrip " in de klas" te vermijden, omdat ik denk dat de "klas" een overblijfsel is van een onderwijssysteem uit de 19e eeuw dat niet b...' laatste wijziging
- 08:1815 okt 2015 08:18 wijz gesch −316 DOT programmeren/werkwijze →Continu verbeteren
- 08:1815 okt 2015 08:18 wijz gesch +401 DOT programmeren/werkwijze →Continu verbeteren
- 08:1315 okt 2015 08:13 wijz gesch +10 DOT programmeren/werkwijze →Wat betekent dit voor een docent? Hoe kun je meedoen?
- 08:1215 okt 2015 08:12 wijz gesch +2 DOT programmeren/werkwijze →Wat betekent dit voor een docent? Hoe kun je meedoen?