Bijdragen van Eelco
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
15 okt 2012
- 07:1515 okt 2012 07:15 wijz gesch +196 Doelstelling →Informatica 2.0 - wat willen wij?
- 07:1315 okt 2012 07:13 wijz gesch +3.663 Doelstelling Geen bewerkingssamenvatting
14 okt 2012
- 20:5114 okt 2012 20:51 wijz gesch 0 Inf20:Werkgroepen Geen bewerkingssamenvatting
- 20:5114 okt 2012 20:51 wijz gesch +9 Inf20:Werkgroepen Geen bewerkingssamenvatting
- 20:4914 okt 2012 20:49 wijz gesch +161 Curriculum →Het huidige examenprogramma
- 20:4814 okt 2012 20:48 wijz gesch +634 Curriculum →Modulaire opzet
- 20:4314 okt 2012 20:43 wijz gesch +21 Curriculum →Modulaire opzet
- 20:4314 okt 2012 20:43 wijz gesch −51 Curriculum →Modulaire opzet
- 20:4214 okt 2012 20:42 wijz gesch +191 Curriculum →Modulaire opzet
- 20:4014 okt 2012 20:40 wijz gesch +247 Curriculum →Inleiding
- 20:3514 okt 2012 20:35 wijz gesch +131 Curriculum →Modulaire opzet
- 20:2114 okt 2012 20:21 wijz gesch −490 Doelstelling Geen bewerkingssamenvatting
- 20:2114 okt 2012 20:21 wijz gesch −1.378 Doelstelling →Obstakels en risico’s
- 20:2114 okt 2012 20:21 wijz gesch +351 Uitgangspunten →Zeer grote verschillen tussen leerlingen
- 20:1914 okt 2012 20:19 wijz gesch +24 Uitgangspunten →Sterke docent cruciaal
- 20:1814 okt 2012 20:18 wijz gesch +38 Uitgangspunten →Sterke docent cruciaal
- 20:1814 okt 2012 20:18 wijz gesch +22 Uitgangspunten →Sterke docent cruciaal
- 20:1714 okt 2012 20:17 wijz gesch +2.403 Uitgangspunten →Kwaliteit
- 20:1614 okt 2012 20:16 wijz gesch −2.403 Doelstelling →Sterke docent cruciaal
- 20:1514 okt 2012 20:15 wijz gesch −1.467 Doelstelling →Kwaliteit
- 20:1514 okt 2012 20:15 wijz gesch +1.223 Uitgangspunten →Aantrekkelijk, uitdagend, relevant, actueel
- 20:1414 okt 2012 20:14 wijz gesch +1.365 Uitgangspunten →Informatica is een constructieve, creatieve cultuurwetenschap
- 20:1414 okt 2012 20:14 wijz gesch −1.365 Doelstelling →Aantrekkelijk, uitdagend, relevant, actueel
- 20:1414 okt 2012 20:14 wijz gesch +28 Doelstelling →Aantrekkelijk, uitdagend, relevant, actueel
- 20:0914 okt 2012 20:09 wijz gesch +275 N Curriculum Nieuwe pagina aangemaakt met '{{Zijbalk Informatica2.0}} == Inleiding == Het vak Informatica is een keuzevak voor het examen in de bovenbouw van de HAVO en het VWO. De omvang van het HAVO-vak i...'
- 20:0514 okt 2012 20:05 wijz gesch +294 Uitgangspunten →Informatica is een constructieve, creatieve cultuurwetenschap
- 19:5814 okt 2012 19:58 wijz gesch +1.525 Uitgangspunten →Permanente vernieuwing
- 19:5714 okt 2012 19:57 wijz gesch −1.525 Doelstelling →Informatica is een constructieve, creatieve cultuurwetenschap
- 19:5514 okt 2012 19:55 wijz gesch −2 Uitgangspunten →Permanente vernieuwing
- 19:5514 okt 2012 19:55 wijz gesch +4 Uitgangspunten →Permanente vernieuwing
- 19:5414 okt 2012 19:54 wijz gesch +1.272 Uitgangspunten →De mogelijkheden van ICT in het onderwijs
- 19:5414 okt 2012 19:54 wijz gesch −1.264 Doelstelling →Permanente vernieuwing
- 19:5314 okt 2012 19:53 wijz gesch +1.013 Uitgangspunten →Zeer grote verschillen tussen leerlingen
- 19:5214 okt 2012 19:52 wijz gesch −1.013 Doelstelling →De mogelijkheden van ICT in het onderwijs
- 19:4914 okt 2012 19:49 wijz gesch −35 Uitgangspunten →Zeer grote verschillen tussen leerlingen
- 19:4914 okt 2012 19:49 wijz gesch −187 Uitgangspunten →Samenleving en individuele talenten en passies
- 19:4614 okt 2012 19:46 wijz gesch −4 Uitgangspunten →Samenleving en individuele talenten en passies
- 19:4514 okt 2012 19:45 wijz gesch +4 Uitgangspunten →Samenleving en individuele talenten en passies
- 19:4314 okt 2012 19:43 wijz gesch +4.544 Uitgangspunten Geen bewerkingssamenvatting
- 19:4214 okt 2012 19:42 wijz gesch −4.544 Doelstelling →De leerling centraal
- 19:4214 okt 2012 19:42 wijz gesch −1 Uitgangspunten Geen bewerkingssamenvatting
- 19:4114 okt 2012 19:41 wijz gesch +27 N Uitgangspunten Nieuwe pagina aangemaakt met '{{Zijbalk Informatica 2.0}}'
- 19:4014 okt 2012 19:40 wijz gesch −47 Doelstelling Geen bewerkingssamenvatting
- 19:3914 okt 2012 19:39 wijz gesch −1.098 Doelstelling Geen bewerkingssamenvatting
- 19:3814 okt 2012 19:38 wijz gesch +2 Doelstelling →Financiën
- 19:3714 okt 2012 19:37 wijz gesch +7 Doelstelling →Zeer grote verschillen tussen leerlingen
- 19:3714 okt 2012 19:37 wijz gesch +1 Doelstelling →Zeer grote verschillen tussen leerlingen
- 19:3614 okt 2012 19:36 wijz gesch +2 Doelstelling →Zeer grote verschillen tussen leerlingen
- 19:3614 okt 2012 19:36 wijz gesch +2 Doelstelling →Samenleving en individuele talenten en passies
- 19:3514 okt 2012 19:35 wijz gesch +13 Doelstelling Geen bewerkingssamenvatting