DOT programmeren/werkwijze/15 okt 2015: verschil tussen versies

Uit Inf20
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{Zijbalk DOT programmeren}} == Huiswerk == === Inventariseren van problemen en vragen === * waar loop je als docent tegenaan, bij het programmeeronderwijs? * wa...')
 
Regel 11: Regel 11:
=== Lezen, kijken ===
=== Lezen, kijken ===


* [[Badass]]
* [[Badass]] Kathy Sierra
** video
** video - making badadd developers: https://www.youtube.com/watch?v=FKTxC9pl-WM
** boek
** boek
* [[Growth mindset]]
* [[Growth mindset]]
** in elk geval: de korte video's
** in elk geval: de korte video's
** video - Talks at Google
** video - Talks at Google

Versie van 15 okt 2015 14:24

DOT programmeren
  1. Problemen
  2. Beschikbaar materiaal
  3. Hulpmiddelen
  4. Keuzes en prioriteiten

Manier van werken

Zie ook Regels en richtlijnen
Zie ook Artikelen bewerken

Huiswerk

Inventariseren van problemen en vragen

  • waar loop je als docent tegenaan, bij het programmeeronderwijs?
  • wat houd je tegen om een stap vooruit te zetten bij het verbeteren van je programmeeronderwijs?
  • waar lopen leerlingen tegenaan, bij het leren programmeren?

Lezen, kijken