Overleg:Uitgangspunten: verschil tussen versies

Uit Inf20
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met 'Ik heb een opmerking bij ''Informatica is een constructieve, creatieve cultuurwetenschap'' . Er is nog een andere stroming in onderwijsland die ook de brug vormt ...')
 
Geen bewerkingssamenvatting
 
Regel 6: Regel 6:


121015: jacob Bunschoten
121015: jacob Bunschoten
:: Dank voor je suggestie: dit was ook bij ons op de radar gekomen als een mogelijk model - en als een mogelijke partner. Een duidelijk verschil met de technasia is dat wij niet exclusief beta-gericht zijn (hoewel Informatica en ICT een grote beta-component hebben, en een zinvolle element kan zijn voor technasia.)
--[[Gebruiker:Eelco|Eelco]] ([[Overleg gebruiker:Eelco|overleg]]) 21 okt 2012 02:33 (MST)
----

Huidige versie van 21 okt 2012 om 09:33

Ik heb een opmerking bij Informatica is een constructieve, creatieve cultuurwetenschap .

Er is nog een andere stroming in onderwijsland die ook de brug vormt tussen wat op school onderwezen wordt en waar de praktijk mee te maken heeft. Dit heeft zich geuit in het 'technasium'. Het technasium concept is inmiddels door de overheid in het eindexamen programma opgenomen. Wellicht kunnen we daar ook iets mee. ze werken samen, hebben opdrachten die behoorlijk praktijk gericht zijn.

Zie ook technasium.nl

121015: jacob Bunschoten

Dank voor je suggestie: dit was ook bij ons op de radar gekomen als een mogelijk model - en als een mogelijke partner. Een duidelijk verschil met de technasia is dat wij niet exclusief beta-gericht zijn (hoewel Informatica en ICT een grote beta-component hebben, en een zinvolle element kan zijn voor technasia.)

--Eelco (overleg) 21 okt 2012 02:33 (MST)