DOT programmeren: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 4: | Regel 4: | ||
Met een team van docenten, leerlingen, en inhoudelijke experts werken we aan beter programmeer-onderwijs. Het gaat daarbij vooral om de eerste 100 uur van het leren programmeren. Ons uitgangspunt is "programmeren voor iedereen": we willen elke leerling in staat stellen om kennis te maken met programmeren, en om de eerste beginselen onder de knie te krijgen. | Met een team van docenten, leerlingen, en inhoudelijke experts werken we aan beter programmeer-onderwijs. Het gaat daarbij vooral om de eerste 100 uur van het leren programmeren. Ons uitgangspunt is "programmeren voor iedereen": we willen elke leerling in staat stellen om kennis te maken met programmeren, en om de eerste beginselen onder de knie te krijgen. | ||
== Over programmeren leren en onderwijzen == | |||
[[/Over programmeren leren en onderwijzen]] |
Versie van 15 okt 2015 06:26
DOT programmeren: samen werken aan beter programmeeronderwijs
Met een team van docenten, leerlingen, en inhoudelijke experts werken we aan beter programmeer-onderwijs. Het gaat daarbij vooral om de eerste 100 uur van het leren programmeren. Ons uitgangspunt is "programmeren voor iedereen": we willen elke leerling in staat stellen om kennis te maken met programmeren, en om de eerste beginselen onder de knie te krijgen.