DOT programmeren: verschil tussen versies

Uit Inf20
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
 
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 11: Regel 11:
== Beschikbaar materiaal ==
== Beschikbaar materiaal ==


* [[//Beschikbaar materiaal]]
* [[/beschikbaar materiaal]]


== Hulpmiddelen ==
== Hulpmiddelen ==


* [[/Hulpmiddelen]]
* [[/Hulpmiddelen]]

Huidige versie van 24 nov 2015 om 09:09

DOT programmeren
  1. Problemen
  2. Beschikbaar materiaal
  3. Hulpmiddelen
  4. Keuzes en prioriteiten

Manier van werken

Zie ook Regels en richtlijnen
Zie ook Artikelen bewerken

DOT programmeren: samen werken aan beter programmeeronderwijs

Met een team van docenten, leerlingen, en inhoudelijke experts werken we aan beter programmeer-onderwijs. Het gaat daarbij vooral om de eerste 100 uur van het leren programmeren. Ons uitgangspunt is "programmeren voor iedereen": we willen elke leerling in staat stellen om kennis te maken met programmeren, en om de eerste beginselen onder de knie te krijgen.

Over programmeren leren en onderwijzen

/Over programmeren leren en onderwijzen

Beschikbaar materiaal

Hulpmiddelen