Kwaliteit: verschil tussen versies

Uit Inf20
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
 
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 5: Regel 5:
Een belangrijke doelstelling van Informatica 2.0 is onderwijs van hoge kwaliteit te realiseren. De kwaliteit moet gedurende het hele onderwijsproces bewaakt worden - niet alleen door een controle achteraf.
Een belangrijke doelstelling van Informatica 2.0 is onderwijs van hoge kwaliteit te realiseren. De kwaliteit moet gedurende het hele onderwijsproces bewaakt worden - niet alleen door een controle achteraf.


Een goed kwaliteitssysteem is ook een hulpmiddel voor verbeteren: je weet op welke deelgebieden je kunt verbeteren, en, als je daarvoor stappen gezet hebt, kun je zien of dit echt geholpen heeft.
Een goed kwaliteitssysteem is een hulpmiddel voor verbeteren: je weet op welke deelgebieden je kunt verbeteren, en, als je daarvoor stappen zet, kun je zien of dit echt helpt.


Informatica 2.0 streeft ernaar
Informatica 2.0 streeft ernaar

Huidige versie van 14 okt 2015 om 09:11

Informatica 2.0

Zie ook Regels en richtlijnen
Zie ook Artikelen bewerken

Over kwaliteit

Een belangrijke doelstelling van Informatica 2.0 is onderwijs van hoge kwaliteit te realiseren. De kwaliteit moet gedurende het hele onderwijsproces bewaakt worden - niet alleen door een controle achteraf.

Een goed kwaliteitssysteem is een hulpmiddel voor verbeteren: je weet op welke deelgebieden je kunt verbeteren, en, als je daarvoor stappen zet, kun je zien of dit echt helpt.

Informatica 2.0 streeft ernaar

  • dat docenten weten hoe goed hun onderwijs is;
    • en, dat docenten weten hoe ze hun onderwijs kunnen verbeteren;
  • dat leerlingen weten hoe goed hun kennis en vaardigheden zijn;
    • en, dat leerlingen weten hoe ze hun kennis en vaardigheden kunnen vergroten.

Badges