DOT programmeren: verschil tussen versies

Uit Inf20
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
 
(4 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 4: Regel 4:


Met een team van docenten, leerlingen, en inhoudelijke experts werken we aan beter programmeer-onderwijs. Het gaat daarbij vooral om de eerste 100 uur van het leren programmeren. Ons uitgangspunt is "programmeren voor iedereen": we willen elke leerling in staat stellen om kennis te maken met programmeren, en om de eerste beginselen onder de knie te krijgen.
Met een team van docenten, leerlingen, en inhoudelijke experts werken we aan beter programmeer-onderwijs. Het gaat daarbij vooral om de eerste 100 uur van het leren programmeren. Ons uitgangspunt is "programmeren voor iedereen": we willen elke leerling in staat stellen om kennis te maken met programmeren, en om de eerste beginselen onder de knie te krijgen.
== Over programmeren leren en onderwijzen ==
[[/Over programmeren leren en onderwijzen]]
== Beschikbaar materiaal ==
* [[/beschikbaar materiaal]]
== Hulpmiddelen ==
* [[/Hulpmiddelen]]

Huidige versie van 24 nov 2015 om 09:09

DOT programmeren
  1. Problemen
  2. Beschikbaar materiaal
  3. Hulpmiddelen
  4. Keuzes en prioriteiten

Manier van werken

Zie ook Regels en richtlijnen
Zie ook Artikelen bewerken

DOT programmeren: samen werken aan beter programmeeronderwijs

Met een team van docenten, leerlingen, en inhoudelijke experts werken we aan beter programmeer-onderwijs. Het gaat daarbij vooral om de eerste 100 uur van het leren programmeren. Ons uitgangspunt is "programmeren voor iedereen": we willen elke leerling in staat stellen om kennis te maken met programmeren, en om de eerste beginselen onder de knie te krijgen.

Over programmeren leren en onderwijzen

/Over programmeren leren en onderwijzen

Beschikbaar materiaal

Hulpmiddelen