DOT programmeren: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
|||
(5 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
{{ | {{Zijbalk DOT programmeren}} | ||
== DOT programmeren: samen werken aan beter programmeeronderwijs == | == DOT programmeren: samen werken aan beter programmeeronderwijs == | ||
Met een team van docenten, leerlingen, en inhoudelijke experts werken we aan beter programmeer-onderwijs. Het gaat daarbij vooral om de eerste 100 uur van het leren programmeren. Ons uitgangspunt is "programmeren voor iedereen": we willen elke leerling in staat stellen om kennis te maken met programmeren, en om de eerste beginselen onder de knie te krijgen. | Met een team van docenten, leerlingen, en inhoudelijke experts werken we aan beter programmeer-onderwijs. Het gaat daarbij vooral om de eerste 100 uur van het leren programmeren. Ons uitgangspunt is "programmeren voor iedereen": we willen elke leerling in staat stellen om kennis te maken met programmeren, en om de eerste beginselen onder de knie te krijgen. | ||
== Over programmeren leren en onderwijzen == | |||
[[/Over programmeren leren en onderwijzen]] | |||
== Beschikbaar materiaal == | |||
* [[/beschikbaar materiaal]] | |||
== Hulpmiddelen == | |||
* [[/Hulpmiddelen]] |
Huidige versie van 24 nov 2015 om 09:09
DOT programmeren: samen werken aan beter programmeeronderwijs
Met een team van docenten, leerlingen, en inhoudelijke experts werken we aan beter programmeer-onderwijs. Het gaat daarbij vooral om de eerste 100 uur van het leren programmeren. Ons uitgangspunt is "programmeren voor iedereen": we willen elke leerling in staat stellen om kennis te maken met programmeren, en om de eerste beginselen onder de knie te krijgen.
Over programmeren leren en onderwijzen
/Over programmeren leren en onderwijzen