DOT programmeren/werkwijze/15 okt 2015: verschil tussen versies

Uit Inf20
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Regel 8: Regel 8:
* wat houd je tegen om een stap vooruit te zetten bij het verbeteren van je programmeeronderwijs?
* wat houd je tegen om een stap vooruit te zetten bij het verbeteren van je programmeeronderwijs?
* waar lopen leerlingen tegenaan, bij het leren programmeren?
* waar lopen leerlingen tegenaan, bij het leren programmeren?
Ik heb ook reacties gevraagd van de andere docenten in het netwerk. De samenvatting van deze reacties komt te staan op [[DOT programmeren/Problemen]]


=== Lezen, kijken ===
=== Lezen, kijken ===

Versie van 15 okt 2015 14:38

DOT programmeren
  1. Problemen
  2. Beschikbaar materiaal
  3. Hulpmiddelen
  4. Keuzes en prioriteiten

Manier van werken

Zie ook Regels en richtlijnen
Zie ook Artikelen bewerken

Huiswerk

Inventariseren van problemen en vragen

  • waar loop je als docent tegenaan, bij het programmeeronderwijs?
  • wat houd je tegen om een stap vooruit te zetten bij het verbeteren van je programmeeronderwijs?
  • waar lopen leerlingen tegenaan, bij het leren programmeren?

Ik heb ook reacties gevraagd van de andere docenten in het netwerk. De samenvatting van deze reacties komt te staan op DOT programmeren/Problemen

Lezen, kijken

Badass - Kathy Sierra

Growth mindset - Carol Dweck

Learned helplessness