DOT programmeren/doelstelling: verschil tussen versies

Uit Inf20
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
 
Regel 1: Regel 1:
{{Zijbalk DOT programmeren}}
== Programmeren voor iedereen ==
== Programmeren voor iedereen ==



Huidige versie van 14 okt 2015 om 09:07

DOT programmeren
  1. Problemen
  2. Beschikbaar materiaal
  3. Hulpmiddelen
  4. Keuzes en prioriteiten

Manier van werken

Zie ook Regels en richtlijnen
Zie ook Artikelen bewerken

Programmeren voor iedereen

We willen elke leerling de kans bieden om te leren programmeren.

Programmeren als basis voor het vak Informatica

Als je kunt programmeren, en als je de notatie van een programmeertaal begrijpt, dan kun je het vak Informatica op een andere manier volgen. Programmeren is één van de manier om beter te begrijpen hoe computers werken, en wat er met computers wel en niet kan.