Didactiek: verschil tussen versies

Uit Inf20
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
 
Regel 2: Regel 2:


== De didactische aanpak van Informatica 2.0 ==
== De didactische aanpak van Informatica 2.0 ==
== Algemene didactiek ==
=== Concept-context aanpak ===
=== Werken in projecten ===
=== Samenwerken ===
== Referenties ==
* New pedagogies for deep learning: http://www.newpedagogies.info ("Twice the learning for the same price").
* 21st Century Learning Design: http://www.itlresearch.com/itl-leap21
** In het bijzonder: de rubrics-documenten die hier vermeld worden, waarin o.a. duidelijk gemaakt wordt wat onder samenwerken verstaan wordt, en wat de verschillende niveaus van samenwerken zijn.

Huidige versie van 14 mrt 2014 om 09:40

Informatica 2.0

Zie ook Regels en richtlijnen
Zie ook Artikelen bewerken

De didactische aanpak van Informatica 2.0

Algemene didactiek

Concept-context aanpak

Werken in projecten

Samenwerken

Referenties

  • New pedagogies for deep learning: http://www.newpedagogies.info ("Twice the learning for the same price").
  • 21st Century Learning Design: http://www.itlresearch.com/itl-leap21
    • In het bijzonder: de rubrics-documenten die hier vermeld worden, waarin o.a. duidelijk gemaakt wordt wat onder samenwerken verstaan wordt, en wat de verschillende niveaus van samenwerken zijn.