Didactiek: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met '== De didactische aanpak van Informatica 2.0 ==') |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
{{Zijbalk Informatica2.0}} | |||
== De didactische aanpak van Informatica 2.0 == | == De didactische aanpak van Informatica 2.0 == | ||
== Algemene didactiek == | |||
=== Concept-context aanpak === | |||
=== Werken in projecten === | |||
=== Samenwerken === | |||
== Referenties == | |||
* New pedagogies for deep learning: http://www.newpedagogies.info ("Twice the learning for the same price"). | |||
* 21st Century Learning Design: http://www.itlresearch.com/itl-leap21 | |||
** In het bijzonder: de rubrics-documenten die hier vermeld worden, waarin o.a. duidelijk gemaakt wordt wat onder samenwerken verstaan wordt, en wat de verschillende niveaus van samenwerken zijn. |
Huidige versie van 14 mrt 2014 om 09:40
De didactische aanpak van Informatica 2.0
Algemene didactiek
Concept-context aanpak
Werken in projecten
Samenwerken
Referenties
- New pedagogies for deep learning: http://www.newpedagogies.info ("Twice the learning for the same price").
- 21st Century Learning Design: http://www.itlresearch.com/itl-leap21
- In het bijzonder: de rubrics-documenten die hier vermeld worden, waarin o.a. duidelijk gemaakt wordt wat onder samenwerken verstaan wordt, en wat de verschillende niveaus van samenwerken zijn.