Concept-contextbenadering: verschil tussen versies

Uit Inf20
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
k (Eelco heeft pagina Concept-context aanpak naar Concept-contextbenadering hernoemd)
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 1: Regel 1:
In het voortgezet onderwijs wordt voor vakken als Biologie en Natuurkunde steeds meer gebruik gemaakt van de Concept-context aanpak.
In het voortgezet onderwijs wordt voor vakken als Biologie en Natuurkunde steeds meer gebruik gemaakt van de Concept-contextbenadering. Dit houdt in dat concepten niet als abstracte begrippen ingevoerd worden, maar in een context die betekenis heeft voor de leerlingen.
 
== Wat betekent dit voor Informatica? ==
 
Voor Informatica is deze concept-contextbenadering een goede moegelijk

Versie van 16 dec 2012 11:35

In het voortgezet onderwijs wordt voor vakken als Biologie en Natuurkunde steeds meer gebruik gemaakt van de Concept-contextbenadering. Dit houdt in dat concepten niet als abstracte begrippen ingevoerd worden, maar in een context die betekenis heeft voor de leerlingen.

Wat betekent dit voor Informatica?

Voor Informatica is deze concept-contextbenadering een goede moegelijk