Concept-contextbenadering: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
k (Eelco heeft pagina Concept-context aanpak naar Concept-contextbenadering hernoemd) |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
In het voortgezet onderwijs wordt voor vakken als Biologie en Natuurkunde steeds meer gebruik gemaakt van de Concept-context | In het voortgezet onderwijs wordt voor vakken als Biologie en Natuurkunde steeds meer gebruik gemaakt van de Concept-contextbenadering. Dit houdt in dat concepten niet als abstracte begrippen ingevoerd worden, maar in een context die betekenis heeft voor de leerlingen. | ||
== Wat betekent dit voor Informatica? == | |||
Voor Informatica is deze concept-contextbenadering een goede moegelijk |
Versie van 16 dec 2012 11:35
In het voortgezet onderwijs wordt voor vakken als Biologie en Natuurkunde steeds meer gebruik gemaakt van de Concept-contextbenadering. Dit houdt in dat concepten niet als abstracte begrippen ingevoerd worden, maar in een context die betekenis heeft voor de leerlingen.
Wat betekent dit voor Informatica?
Voor Informatica is deze concept-contextbenadering een goede moegelijk