Lesmateriaal: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met '== Ontwikkelen van lesmateriaal == * uitgangspunten * manier van werken == Uitgangspunten == * concept-context aanpak (waar zinvol) * modulaire aanpak; modules n...') |
|||
Regel 12: | Regel 12: | ||
* praktisch werk; programmeren/programmeervaardigheid als uitgangspunt | * praktisch werk; programmeren/programmeervaardigheid als uitgangspunt | ||
=== Hoe ziet het resultaat eruit? === | |||
== Manier van werken == | == Manier van werken == |
Versie van 13 mei 2017 09:40
Ontwikkelen van lesmateriaal
- uitgangspunten
- manier van werken
Uitgangspunten
- concept-context aanpak (waar zinvol)
- modulaire aanpak; modules niet te groot
- onderscheid HAVO/VWO(?)
- doenende denkers, denkende doeners
- praktisch werk; programmeren/programmeervaardigheid als uitgangspunt
Hoe ziet het resultaat eruit?
Manier van werken
- Agile aanpak
- sprints, met tussentijdse evaluatie en feedback
- themateam als "product owner"
- Themateam
- docenten
- externe experts (HO, bedrijfsleven)
- vakdidacticus (anders dan in ontwikkelteam)
- Ontwikkelteam
- Coordinator
- Vakdidacticus
- (inhoudelijke expertise?)