Badges/Unity-3D-0: verschil tussen versies

Uit basis
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 11: Regel 11:


Als resultaat van deze module laat je een eigen game zien, waarin je verschillende elementen die in de les behandeld worden laat zien. Je bent vrij in de keuze van het onderwerp en de verdere invulling van je game.
Als resultaat van deze module laat je een eigen game zien, waarin je verschillende elementen die in de les behandeld worden laat zien. Je bent vrij in de keuze van het onderwerp en de verdere invulling van je game.
----
   
   
De onderwerpen die aan bod komen:
De onderwerpen die aan bod komen:
* Startup
Startup
* Key features
Key features
* Terrein
Terrein
* Player movement
Player movement
* AI Enemy
AI Enemy
* UI
UI
* Exporteren
Exporteren





Versie van 5 jan 2017 14:19

Badge-status: Beta
  • versie: 0.0
  • auteur: Romy
Module: Unity-3D-0
Badges
  1. Algoritmen en datastructuren-0
  2. Arduino-0
  3. Arduino-1
  4. Blender-0
  5. CSS-0
  6. CSS-1
  7. Databases-0
  8. Databases-1
  9. Excel-0
  10. Git-0
  11. Hardware-0
  12. Hardware-1
  13. HTML-0
  14. HTML-1
  15. ICT in de Wolken omgeving-0
  16. ICT in de Wolken omgeving-1
  17. Javascript voor games-0
  18. Linux-0
  19. Linux-1 (shell scripting)
  20. Netwerken-0
  21. Netwerken-1
  22. Ondernemen-0
  23. Photoshop-0
  24. PHP en MySQL-0
  25. Programmeren in JavaScript-0
  26. Programmeren in JavaScript-1
  27. Python-0
  28. Python-1
  29. Regexp-0
  30. Scrum-0
  31. Scrum-1
  32. Sketchup-0
  33. SQL-0
  34. Storyboard-0
  35. Unity-2D-0
  36. Unity-3D-0
  37. Video-0
  38. Web-0
  39. Web-1
  40. Web-2
  41. Web-3
Modules

Badge-omschrijving Unity-3D-0

Voor dit project ontwikkelen we een game die gespeeld kan worden op je computer, en kan afgespeeld worden in een browser. Het concept is een third person, high score game. Een third person game, is een game waarbij de speler het lichaam van de karakter ziet, dit zie je vaak bij shooters en adventures games.

De bedoeling van het spel is, om zoveel mogelijk punten te halen. Als je afgaat worden de punten opgeslagen en kun je opnieuw beginnen. De hoogste score, komt op de startpagina te staan.

Als resultaat van deze module laat je een eigen game zien, waarin je verschillende elementen die in de les behandeld worden laat zien. Je bent vrij in de keuze van het onderwerp en de verdere invulling van je game.


De onderwerpen die aan bod komen:

  • Startup
  • Key features
  • Terrein
  • Player movement
  • AI Enemy
  • UI
  • Exporteren


Lesmateriaal

Voor het ontwikkelen van de game, zijn er 6 lessen gemaakt:



Wanneer verdien je de badge?

Je hebt de badge verdient als je alle lessen heb gemaakt en je je eigen game hebt ontwikkeld.