Physical computing leerlijn: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 4: | Regel 4: | ||
Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten. | Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten. | ||
* Wat is Physical computing? | * [[Physical computing/Inleiding|Wat is Physical computing?]] | ||
* Waarom Physical computing op school? | * Waarom Physical computing op school? | ||
* Waarom Physical computing thuis? | * Waarom Physical computing thuis? |
Versie van 9 mrt 2021 12:36
Deze pagina beschrijft de opzet van een leerlijn Physical computing voor het voortgezet onderwijs. Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten.
- Wat is Physical computing?
- Waarom Physical computing op school?
- Waarom Physical computing thuis?
- Physical computing op school - hoe?
- Hoe begin je met Physical computing?
- Eerste lessen
- Robotica/Physical computing middagen
- Wat zijn punten van aandacht?
- grote verschillen tussen leerlingen