Physical computing leerlijn: verschil tussen versies

Uit Lab
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 1: Regel 1:
{{Zijbalk Physical computing}}
Deze pagina beschrijft de opzet van een leerlijn Physical computing voor het voortgezet onderwijs.
Deze pagina beschrijft de opzet van een leerlijn Physical computing voor het voortgezet onderwijs.
Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten.  
Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten.  

Versie van 9 mrt 2021 12:28

Physical computing
Arduino Basis
  1. Led-0: breadboard, LED, weerstand
  2. Blink-1
  3. Button-1
  4. Blink-freq: frequentie
  5. Blink-PWM: pulsbreedte-modulatie
  6. Analoge input

Deze pagina beschrijft de opzet van een leerlijn Physical computing voor het voortgezet onderwijs. Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten.

  • Wat is Physical computing?
  • Waarom Physical computing op school?
  • Waarom Physical computing thuis?
  • Physical computing op school - hoe?
  • Hoe begin je met Physical computing?
    • Eerste lessen
    • Robotica/Physical computing middagen
  • Wat zijn punten van aandacht?
    • grote verschillen tussen leerlingen