Physical computing leerlijn: verschil tussen versies

Uit Lab
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 4: Regel 4:
Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten.  
Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten.  


* Wat is Physical computing?
* [[Physical computing/Inleiding|Wat is Physical computing?]]
* Waarom Physical computing op school?
* Waarom Physical computing op school?
* Waarom Physical computing thuis?
* Waarom Physical computing thuis?

Versie van 9 mrt 2021 12:36

Physical computing
Arduino Basis
  1. Led-0: breadboard, LED, weerstand
  2. Blink-1
  3. Button-1
  4. Blink-freq: frequentie
  5. Blink-PWM: pulsbreedte-modulatie
  6. Analoge input

Deze pagina beschrijft de opzet van een leerlijn Physical computing voor het voortgezet onderwijs. Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten.

  • Wat is Physical computing?
  • Waarom Physical computing op school?
  • Waarom Physical computing thuis?
  • Physical computing op school - hoe?
  • Hoe begin je met Physical computing?
    • Eerste lessen
    • Robotica/Physical computing middagen
  • Wat zijn punten van aandacht?
    • grote verschillen tussen leerlingen