Physical computing leerlijn: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 5: | Regel 5: | ||
* Waarom Physical computing op school? | * Waarom Physical computing op school? | ||
* Waarom Physical computing thuis? | * Waarom Physical computing thuis? | ||
* Physical computing op school - hoe? | |||
* Hoe begin je met Physical computing? | * Hoe begin je met Physical computing? | ||
** Eerste lessen | ** Eerste lessen |
Versie van 4 mrt 2021 14:19
Deze pagina beschrijft de opzet van een leerlijn Physical computing voor het voortgezet onderwijs. Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten.
- Wat is Physical computing?
- Waarom Physical computing op school?
- Waarom Physical computing thuis?
- Physical computing op school - hoe?
- Hoe begin je met Physical computing?
- Eerste lessen
- Robotica/Physical computing middagen
- Wat zijn punten van aandacht?
- grote verschillen tussen leerlingen