Physical computing leerlijn: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
Deze pagina beschrijft de opzet van een leerlijn Physical computing voor het voortgezet onderwijs. | Deze pagina beschrijft de opzet van een leerlijn Physical computing voor het voortgezet onderwijs. | ||
Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten. | |||
* Wat is Physical computing? | * Wat is Physical computing? | ||
Regel 7: | Regel 8: | ||
** Eerste lessen | ** Eerste lessen | ||
** Robotica/Physical computing middagen | ** Robotica/Physical computing middagen | ||
* Wat zijn punten van aandacht? | |||
** grote verschillen tussen leerlingen |
Versie van 4 mrt 2021 12:46
Deze pagina beschrijft de opzet van een leerlijn Physical computing voor het voortgezet onderwijs. Deze beschrijving is in eerste instantie bedoeld voor docenten.
- Wat is Physical computing?
- Waarom Physical computing op school?
- Waarom Physical computing thuis?
- Hoe begin je met Physical computing?
- Eerste lessen
- Robotica/Physical computing middagen
- Wat zijn punten van aandacht?
- grote verschillen tussen leerlingen