Project:Physical Computing/Donderdag 11 jan: verschil tussen versies

Uit Inf2019
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met 'Agenda: * Retro * Pilot op Broklede: wat nog te doen * Vervolg werksessies Pilot op Broklede: * Start: ??? * Leerlingen: ??? * Student-assistent: Jelmer de Boer *...')
 
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 19: Regel 19:
Tijdens de pilot verzamelen we zo veel mogelijk feedback van en over de leerlingen:
Tijdens de pilot verzamelen we zo veel mogelijk feedback van en over de leerlingen:
* Leerlingen houden een logboek bij waarin ze aangeven wat ze hebben gedaan en waar ze tegen aan lopen.
* Leerlingen houden een logboek bij waarin ze aangeven wat ze hebben gedaan en waar ze tegen aan lopen.
* Docent en studentassisten houden bij hoe leerlingen met het materiaal omgaan, waar ze tegenaan lopen.
* Docent en studentassistent houden bij hoe leerlingen met het materiaal omgaan, waar ze tegenaan lopen.
* Leerlingen geven hun feedback op het materiaal en de module.
* Leerlingen geven hun feedback op het materiaal en de module.

Versie van 11 jan 2018 16:14

Agenda:

  • Retro
  • Pilot op Broklede: wat nog te doen
  • Vervolg werksessies

Pilot op Broklede:

  • Start: ???
  • Leerlingen: ???
  • Student-assistent: Jelmer de Boer
  • Opgeleverd:
    • Van alle drie subthema's een onderdeel
    • Al het leerlingmateriaal is overzichtelijk gemaakt, zodat de leerlingen het makkelijk kunnen gebruiken
    • De leerlingen werken met Arduino's
    • In het leerlingmateriaal wordt expliciet aandacht besteed aan de toestandsdiagrammen en de vertaling naar programmeercode
    • Het leerlingmateriaal mag ook externe, engelstalige bronnen bevatten
    • Het leerlingmateriaal is voorzien van voorbeelduitwerkingen van de opgaven en opdrachten.
    • Waar mogelijk is het leerlingmateriaal onafhankelijk van het platform (Arduino, Micro:bit, Lego Mindstorms) beschreven

Tijdens de pilot verzamelen we zo veel mogelijk feedback van en over de leerlingen:

  • Leerlingen houden een logboek bij waarin ze aangeven wat ze hebben gedaan en waar ze tegen aan lopen.
  • Docent en studentassistent houden bij hoe leerlingen met het materiaal omgaan, waar ze tegenaan lopen.
  • Leerlingen geven hun feedback op het materiaal en de module.