Project:Physical Computing/Donderdag 11 jan
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Agenda:
- Retro
- Pilot op Broklede: wat nog te doen
- Vervolg werksessies
Pilot op Broklede:
- Start: ???
- Leerlingen: ???
- Student-assistent: Jelmer de Boer
- Opgeleverd:
- Van alle drie subthema's een onderdeel
- Al het leerlingmateriaal is overzichtelijk gemaakt, zodat de leerlingen het makkelijk kunnen gebruiken
- De leerlingen werken met Arduino's
- In het leerlingmateriaal wordt expliciet aandacht besteed aan de toestandsdiagrammen en de vertaling naar programmeercode
- Het leerlingmateriaal mag ook externe, engelstalige bronnen bevatten
- Het leerlingmateriaal is voorzien van voorbeelduitwerkingen van de opgaven en opdrachten.
- Waar mogelijk is het leerlingmateriaal onafhankelijk van het platform (Arduino, Micro:bit, Lego Mindstorms) beschreven
Tijdens de pilot verzamelen we zo veel mogelijk feedback van en over de leerlingen:
- Leerlingen houden een logboek bij waarin ze aangeven wat ze hebben gedaan en waar ze tegen aan lopen.
- Docent en studentassisten houden bij hoe leerlingen met het materiaal omgaan, waar ze tegenaan lopen.
- Leerlingen geven hun feedback op het materiaal en de module.