Project:Physical Computing/Donderdag 11 jan: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met 'Agenda: * Retro * Pilot op Broklede: wat nog te doen * Vervolg werksessies Pilot op Broklede: * Start: ??? * Leerlingen: ??? * Student-assistent: Jelmer de Boer *...') |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 19: | Regel 19: | ||
Tijdens de pilot verzamelen we zo veel mogelijk feedback van en over de leerlingen: | Tijdens de pilot verzamelen we zo veel mogelijk feedback van en over de leerlingen: | ||
* Leerlingen houden een logboek bij waarin ze aangeven wat ze hebben gedaan en waar ze tegen aan lopen. | * Leerlingen houden een logboek bij waarin ze aangeven wat ze hebben gedaan en waar ze tegen aan lopen. | ||
* Docent en | * Docent en studentassistent houden bij hoe leerlingen met het materiaal omgaan, waar ze tegenaan lopen. | ||
* Leerlingen geven hun feedback op het materiaal en de module. | * Leerlingen geven hun feedback op het materiaal en de module. |
Versie van 11 jan 2018 15:14
Agenda:
- Retro
- Pilot op Broklede: wat nog te doen
- Vervolg werksessies
Pilot op Broklede:
- Start: ???
- Leerlingen: ???
- Student-assistent: Jelmer de Boer
- Opgeleverd:
- Van alle drie subthema's een onderdeel
- Al het leerlingmateriaal is overzichtelijk gemaakt, zodat de leerlingen het makkelijk kunnen gebruiken
- De leerlingen werken met Arduino's
- In het leerlingmateriaal wordt expliciet aandacht besteed aan de toestandsdiagrammen en de vertaling naar programmeercode
- Het leerlingmateriaal mag ook externe, engelstalige bronnen bevatten
- Het leerlingmateriaal is voorzien van voorbeelduitwerkingen van de opgaven en opdrachten.
- Waar mogelijk is het leerlingmateriaal onafhankelijk van het platform (Arduino, Micro:bit, Lego Mindstorms) beschreven
Tijdens de pilot verzamelen we zo veel mogelijk feedback van en over de leerlingen:
- Leerlingen houden een logboek bij waarin ze aangeven wat ze hebben gedaan en waar ze tegen aan lopen.
- Docent en studentassistent houden bij hoe leerlingen met het materiaal omgaan, waar ze tegenaan lopen.
- Leerlingen geven hun feedback op het materiaal en de module.