Project:Physical Computing/Externe bronnen physical computing: verschil tussen versies

Uit Inf2019
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 26: Regel 26:


== Software ==
== Software ==
Tinkercad, een virtuele omgeving / softwarepakket waarin leerlingen een prototype kunnen maken, zie: https://www.tinkercad.com/
* Tinkercad, een virtuele omgeving / softwarepakket waarin leerlingen een prototype kunnen maken, zie: https://www.tinkercad.com/
 
== Eindige automaten ==
* Programmeren op basis van FSM, zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Automata-based_programming


== Maatschappelijke gevolgen ==
== Maatschappelijke gevolgen ==

Versie van 13 dec 2017 10:56

Physical Computing Courses

Arduino

Tinkering:

Robots

  • Leaphy, een project geïnitieerd door Olivier van Beekum, waarbij (basisschool) leerlingen een robot in elkaar kunnen zetten en programmeren, zie: https://leaphy.nl/.

Software

Eindige automaten

Maatschappelijke gevolgen

https://www.thersa.org/discover/publications-and-articles/rsa-blogs/2017/09/8-key-takeaways-from-our-new-report-on-ai-robotics-and-automation

NLT modules

Boeken over robotica

Nieuwsitems

Chirurg robot's

Zelfrijdende auto's