Project:Physical Computing/Maandag 25 sep/Eelco opdracht 25 sep: verschil tussen versies

Uit Inf2019
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met '== (eigen) Arduino-materiaal == * https://infvo.nl/basis/index.php/Arduino (voor de Coderclass) * https://infvo.nl/lab/index.php/Arduino (deels nog uit te werken)...')
 
 
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 6: Regel 6:
* leskaarten in Google Docs formaat: https://drive.google.com/open?id=0By2ecVL5sEHrYWZzekJubnZDOUU
* leskaarten in Google Docs formaat: https://drive.google.com/open?id=0By2ecVL5sEHrYWZzekJubnZDOUU
** gemaakt voor Arduino-DOT (VMBO)
** gemaakt voor Arduino-DOT (VMBO)
== Sensoren, actuatoren (voor Module 1) ==
* welke sensoren heeft je smartphone?
* voor elke sensor: welke fysische grootheden worden daarmee gemeten/waargenomen? (voor zover relevant)
** met welke precisie?
** met welke snelheid?
* welke fysieke verschijnselen kun je daarmee waarnemen?
** hoe/waarvoor gebruikt de software deze sensor?
* hoe groot is de sensor?
** waardoor wordt dit bepaald?
* welke actuatoren heeft je smartphone?
* hoe groot is de actuator?
** waardoor wordt dit bepaald?
== Voorbeeld(en) (voor Module 1) ==
Maatschappelijke gevolgen:
* https://www.thersa.org/discover/publications-and-articles/rsa-blogs/2017/09/8-key-takeaways-from-our-new-report-on-ai-robotics-and-automation

Huidige versie van 26 sep 2017 om 07:19

(eigen) Arduino-materiaal

Sensoren, actuatoren (voor Module 1)

  • welke sensoren heeft je smartphone?
  • voor elke sensor: welke fysische grootheden worden daarmee gemeten/waargenomen? (voor zover relevant)
    • met welke precisie?
    • met welke snelheid?
  • welke fysieke verschijnselen kun je daarmee waarnemen?
    • hoe/waarvoor gebruikt de software deze sensor?
  • hoe groot is de sensor?
    • waardoor wordt dit bepaald?
  • welke actuatoren heeft je smartphone?
  • hoe groot is de actuator?
    • waardoor wordt dit bepaald?

Voorbeeld(en) (voor Module 1)

Maatschappelijke gevolgen: