Hoofdpagina: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
Geen bewerkingssamenvatting |
(Versie 1527 van Inf2019admin (overleg) ongedaan gemaakt) Label: Ongedaan maken |
||
(12 tussenliggende versies door 2 gebruikers niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
== Welkom bij Inf2019: onderwijsmateriaal voor informatica == | |||
Via deze wiki werken docenten en experts samen om informatica-onderwijsmateriaal te maken, in eerste instantie voor de keuzethema's van het vak in de bovenbouw HAVO/VWO. | |||
Thema's: | |||
* [[Netwerken-thema| Netwerken/Internet of Things]] | |||
* [[Physical Computing-thema| Physical Computing/Robotica]] | |||
* [[User experience-thema|User Experience]] | |||
* [[Computational Science-thema|Computational Science/Agent-gebaseerd modelleren en simuleren]] | |||
* [[Programmeerparadigma's-thema| Programmeerparadigma's/Functioneel programmeren]] | |||
== Maken van onderwijsmateriaal == | |||
* [[Project:Assessment|Assessment]] | |||
== | == Handleiding en hulp == | ||
Zie de [[Project:Snelcursus]] om aan de slag te gaan. | |||
* [[Zandbak]] voor deze wiki - met voorbeelden. Hier kun je zelf ook oefenen. | |||
Raadpleeg de [https://meta.wikimedia.org/wiki/Special:MyLanguage/Help:Contents handleiding] voor informatie over het gebruik van de wikisoftware. | |||
Huidige versie van 3 jan 2023 om 10:53
Welkom bij Inf2019: onderwijsmateriaal voor informatica
Via deze wiki werken docenten en experts samen om informatica-onderwijsmateriaal te maken, in eerste instantie voor de keuzethema's van het vak in de bovenbouw HAVO/VWO.
Thema's:
- Netwerken/Internet of Things
- Physical Computing/Robotica
- User Experience
- Computational Science/Agent-gebaseerd modelleren en simuleren
- Programmeerparadigma's/Functioneel programmeren
Maken van onderwijsmateriaal
Handleiding en hulp
Zie de Project:Snelcursus om aan de slag te gaan.
- Zandbak voor deze wiki - met voorbeelden. Hier kun je zelf ook oefenen.
Raadpleeg de handleiding voor informatie over het gebruik van de wikisoftware.