Bijdragen van Eelco
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
29 jul 2015
- 10:0029 jul 2015 10:00 wijz gesch +84 Resources →code.org
- 09:5129 jul 2015 09:51 wijz gesch +168 Resources →code.org
- 09:4329 jul 2015 09:43 wijz gesch +97 Resources →code.org
- 09:3929 jul 2015 09:39 wijz gesch +22 Resources →code.org
- 09:3829 jul 2015 09:38 wijz gesch +59 Resources →code.org
- 09:3829 jul 2015 09:38 wijz gesch +732 N Resources Nieuwe pagina aangemaakt met '== Materiaal voor Informatica 2.0 == === code.org === * hour of code: * studio: https://studio.code.org ** Een aantal cursussen van 20 uur over programmeren en i...'
18 mei 2015
- 20:0418 mei 2015 20:04 wijz gesch +28 Buitenland →CS Principles laatste wijziging
- 12:3318 mei 2015 12:33 wijz gesch +17 Vorm en betekenis →Gebruik van context laatste wijziging
- 12:3218 mei 2015 12:32 wijz gesch −1 Vorm en betekenis →Representeren en interpreteren
- 12:3118 mei 2015 12:31 wijz gesch +16 Vorm en betekenis →Gebruik van context
- 12:3118 mei 2015 12:31 wijz gesch 0 N Bestand:I-en-R-2.png Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 12:3018 mei 2015 12:30 wijz gesch +72 Vorm en betekenis →Gebruik van context
- 12:3018 mei 2015 12:30 wijz gesch 0 N Bestand:I-en-R-1.png Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 12:2918 mei 2015 12:29 wijz gesch +77 Vorm en betekenis →Representeren en interpreteren
- 12:2618 mei 2015 12:26 wijz gesch +183 Vorm en betekenis →Opmerkingen
- 12:2518 mei 2015 12:25 wijz gesch +355 Vorm en betekenis →Opmerkingen
- 12:2218 mei 2015 12:22 wijz gesch +145 Vorm en betekenis →Representeren en interpreteren
- 12:2018 mei 2015 12:20 wijz gesch 0 N Bestand:I-en-R-0.png Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 12:2018 mei 2015 12:20 wijz gesch +74 Vorm en betekenis →Representeren en interpreteren
- 09:3918 mei 2015 09:39 wijz gesch −8 Concepten/Vergelijking met K12-framework Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 09:3918 mei 2015 09:39 wijz gesch +5 Concepten/Vergelijking met K12-framework →Developing and using models
- 09:3818 mei 2015 09:38 wijz gesch +181 Concepten/Vergelijking met K12-framework →Developing and using models
- 09:3718 mei 2015 09:37 wijz gesch +77 Concepten/Vergelijking met K12-framework →Developing and using models
- 09:3718 mei 2015 09:37 wijz gesch +297 Concepten/Vergelijking met K12-framework →Asking questions, defining problems
- 09:3518 mei 2015 09:35 wijz gesch +376 Concepten/Vergelijking met K12-framework →Asking questions, defining problems
- 09:3218 mei 2015 09:32 wijz gesch +484 N Concepten/Vergelijking met K12-framework Nieuwe pagina aangemaakt met ' Indeling van het framework: #. Asking questions (for science) and defining problems (for engineering) #. Developing and using models #. Planning and carrying out ...'
- 09:3018 mei 2015 09:30 wijz gesch +38 Concepten →Werkwijzen
- 09:2618 mei 2015 09:26 wijz gesch +286 Concepten →Concept-Context benadering
- 09:2318 mei 2015 09:23 wijz gesch +265 Informatica gaat over mensen →Informatie en informatieverwerking als menselijke specialiteit laatste wijziging
- 09:2018 mei 2015 09:20 wijz gesch +426 Informatica gaat over mensen →Informatie en informatieverwerking als menselijke specialiteit
- 09:1718 mei 2015 09:17 wijz gesch +500 Informatica gaat over mensen Geen bewerkingssamenvatting
- 09:1418 mei 2015 09:14 wijz gesch +1.206 N Informatica gaat over mensen Nieuwe pagina aangemaakt met '== Informatica gaat over mensen == == Informatica als constructieve cultuurwetenschap == Informatica gaat over zaken ("i-dingen") die voor mensen gemaakt worden -...'
- 07:5818 mei 2015 07:58 wijz gesch +45 MediaWiki:Sidebar Geen bewerkingssamenvatting
- 07:5818 mei 2015 07:58 wijz gesch −2 MediaWiki:Sidebar Geen bewerkingssamenvatting
- 07:5718 mei 2015 07:57 wijz gesch +161 N Informatie Nieuwe pagina aangemaakt met '== Over informatie == Informatie is één van de kernbegrippen in de Informatica. Informatie is een fundamenteel begrip - te vergelijken met materie en energie.'
- 07:5518 mei 2015 07:55 wijz gesch +65 MediaWiki:Sidebar Geen bewerkingssamenvatting
17 mei 2015
- 14:2717 mei 2015 14:27 wijz gesch +2 MediaWiki:Sidebar Geen bewerkingssamenvatting
- 14:2717 mei 2015 14:27 wijz gesch +43 MediaWiki:Sidebar Geen bewerkingssamenvatting
- 14:2117 mei 2015 14:21 wijz gesch +90 Systeemarchitectuur →Over systeemarchitectuur
- 14:1917 mei 2015 14:19 wijz gesch +370 Systeemarchitectuur →Over systeemarchitectuur
- 14:1517 mei 2015 14:15 wijz gesch 0 N Bestand:Interface-3.png Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 14:1517 mei 2015 14:15 wijz gesch 0 N Bestand:Interface-2.png Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 14:1517 mei 2015 14:15 wijz gesch 0 N Bestand:Interface-1.png Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 14:1417 mei 2015 14:14 wijz gesch 0 N Bestand:3-lagenmodel-3.png Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 14:1317 mei 2015 14:13 wijz gesch 0 N Bestand:3-lagenmodel-2.png Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 14:1317 mei 2015 14:13 wijz gesch 0 N Bestand:3-lagenmodel-1.png Geen bewerkingssamenvatting laatste wijziging
- 14:1317 mei 2015 14:13 wijz gesch +1.166 N Systeemarchitectuur/Gevolgen voor leerlingen en scholen Nieuwe pagina aangemaakt met ' == Bij de ICT-trends == Onder andere: * steeds lagere drempel voor het ontwikkelen en exploiteren van toepassingen (inclusief "apps"); == Wat betekent dit voor l...' laatste wijziging
- 14:1217 mei 2015 14:12 wijz gesch +10.929 N Systeemarchitectuur/Redundantie Nieuwe pagina aangemaakt met '== Redundantie == Er is sprake van een redundante representatie van een betekenis als je meer bits gebruikt dan er nodig zijn om deze betekenis uit te drukken. ==...' laatste wijziging
- 14:1117 mei 2015 14:11 wijz gesch +6.937 N Systeemarchitectuur/Interfaces en Separation of Concerns Nieuwe pagina aangemaakt met '== Over interfaces en Separation of Concerns == thumb|350px|Interface Een interface scheidt en verbindt het gebruik (de functionaliteit...' laatste wijziging
- 14:1117 mei 2015 14:11 wijz gesch +16.063 N Systeemarchitectuur Nieuwe pagina aangemaakt met '== Inleiding == Systeemarchitectuur gaat over de manier waarop computersystemen (hardware, software, toepassingen) opgebouwd zijn: wat zijn de componenten, wat zij...'