Project:Arduino: verschil tussen versies

Uit basis
Naar navigatie springen Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met '== Arduino: achtergronden == == Doelen == * leerlingen kunnen zelfstandig, constructief en creatief met Arduino's aan de slag.')
 
Regel 4: Regel 4:


* leerlingen kunnen zelfstandig, constructief en creatief met Arduino's aan de slag.
* leerlingen kunnen zelfstandig, constructief en creatief met Arduino's aan de slag.
** gebruik van referentiemateriaal (niet alleen tutorials)
** ontwerpen van eigen hardware en software
* leerlingen gebruiken en integreren kennis van wiskunde en natuurkunde in hun Arduino-kennis en vaardigheden
* leerlingen gebruiken Arduino's om informatica te begrijpen; en omgekeerd
* leerlingen kunnen Arduino-systemen als bouwdooos begrijpen en gebruiken
== Manier van werken ==

Versie van 25 mei 2016 16:17

Arduino: achtergronden

Doelen

  • leerlingen kunnen zelfstandig, constructief en creatief met Arduino's aan de slag.
    • gebruik van referentiemateriaal (niet alleen tutorials)
    • ontwerpen van eigen hardware en software
  • leerlingen gebruiken en integreren kennis van wiskunde en natuurkunde in hun Arduino-kennis en vaardigheden
  • leerlingen gebruiken Arduino's om informatica te begrijpen; en omgekeerd
  • leerlingen kunnen Arduino-systemen als bouwdooos begrijpen en gebruiken

Manier van werken