Project:Arduino: verschil tussen versies
Naar navigatie springen
Naar zoeken springen
(Nieuwe pagina aangemaakt met '== Arduino: achtergronden == == Doelen == * leerlingen kunnen zelfstandig, constructief en creatief met Arduino's aan de slag.') |
(→Doelen) |
||
Regel 4: | Regel 4: | ||
* leerlingen kunnen zelfstandig, constructief en creatief met Arduino's aan de slag. | * leerlingen kunnen zelfstandig, constructief en creatief met Arduino's aan de slag. | ||
** gebruik van referentiemateriaal (niet alleen tutorials) | |||
** ontwerpen van eigen hardware en software | |||
* leerlingen gebruiken en integreren kennis van wiskunde en natuurkunde in hun Arduino-kennis en vaardigheden | |||
* leerlingen gebruiken Arduino's om informatica te begrijpen; en omgekeerd | |||
* leerlingen kunnen Arduino-systemen als bouwdooos begrijpen en gebruiken | |||
== Manier van werken == |
Versie van 25 mei 2016 16:17
Arduino: achtergronden
Doelen
- leerlingen kunnen zelfstandig, constructief en creatief met Arduino's aan de slag.
- gebruik van referentiemateriaal (niet alleen tutorials)
- ontwerpen van eigen hardware en software
- leerlingen gebruiken en integreren kennis van wiskunde en natuurkunde in hun Arduino-kennis en vaardigheden
- leerlingen gebruiken Arduino's om informatica te begrijpen; en omgekeerd
- leerlingen kunnen Arduino-systemen als bouwdooos begrijpen en gebruiken