Badges/Unity-3D-0: verschil tussen versies
(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{Badge-status |status=Beta |auteur=Romy |module=Unity-3D-0}} {{Zijbalk Badges}}...') |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 6: | Regel 6: | ||
== Badge-omschrijving Unity-3D-0 == | == Badge-omschrijving Unity-3D-0 == | ||
Voor dit project ontwikkelen we een game die gespeeld kan worden op je computer, en kan afgespeeld worden in een browser. Het concept is een third person, high score game. Een third person game, is een game waarbij de speler het lichaam van de karakter ziet, dit zie je vaak bij shooters en adventures games. | |||
De bedoeling van het spel is, om zoveel mogelijk punten te halen. Als je afgaat worden de punten opgeslagen en kun je opnieuw beginnen. De hoogste score, komt op de startpagina te staan. | |||
Als resultaat van deze module laat je een eigen game zien, waarin je verschillende elementen die in de les behandeld worden laat zien. Je bent vrij in de keuze van het onderwerp en de verdere invulling van je game. | |||
De onderwerpen die aan bod komen: | |||
Startup | |||
Key features | |||
Terrein | |||
Player movement | |||
AI Enemy | |||
UI | |||
Exporteren | |||
== | |||
== Lesmateriaal == | |||
Voor het ontwikkelen van de game, zijn er 6 lessen gemaakt: | |||
== Wanneer verdien je de badge? == | |||
Je hebt de badge verdient als je alle lessen heb gemaakt en je je eigen game hebt ontwikkeld. |
Versie van 5 jan 2017 13:18
Badge-omschrijving Unity-3D-0
Voor dit project ontwikkelen we een game die gespeeld kan worden op je computer, en kan afgespeeld worden in een browser. Het concept is een third person, high score game. Een third person game, is een game waarbij de speler het lichaam van de karakter ziet, dit zie je vaak bij shooters en adventures games.
De bedoeling van het spel is, om zoveel mogelijk punten te halen. Als je afgaat worden de punten opgeslagen en kun je opnieuw beginnen. De hoogste score, komt op de startpagina te staan.
Als resultaat van deze module laat je een eigen game zien, waarin je verschillende elementen die in de les behandeld worden laat zien. Je bent vrij in de keuze van het onderwerp en de verdere invulling van je game.
De onderwerpen die aan bod komen:
Startup Key features Terrein Player movement AI Enemy UI Exporteren
Lesmateriaal
Voor het ontwikkelen van de game, zijn er 6 lessen gemaakt:
Wanneer verdien je de badge?
Je hebt de badge verdient als je alle lessen heb gemaakt en je je eigen game hebt ontwikkeld.